FAQ Hodinkovna.sk

 

Často kladené otázky (FAQ)

Obsah:

  1. ÚČET ZÁKAZNÍKA
  2. ZADANIE OBJEDNÁVKY
  3. STAV A PRIJATIE OBJEDNÁVKY
  4. VRÁTENIE, VÝMENA A SŤAŽNOSTI
  5. PLATBY
  6. ZÁRUKY
  7. GRAVÍROVANIE
  8. NASTAVENIE NÁRAMKU HODINIEK
  9. VOUCHER
  10. VYJEDNÁVANIE O CENE
 
 

Ako si môžem nastaviť zákaznícky účet?

Ak si chcete vytvoriť účet na Hodinkovna.sk, kliknite na "Prihlásenie" v pravom hornom rohu stránky a potom vyberte "Vytvoriť účet".

Môžem zadať objednávku bez vytvorenia účtu?

Áno, v našom obchode sa nemusíte registrovať. Nákup môžete uskutočniť bez toho, aby ste sa museli prihlásiť, stačí pridať hodinky do košíka, potom kliknúť na "Pokračovať k pokladni" a "Kúpiť bez registrácie", kde budete musieť zadať svoje dodacie údaje a vybrať spôsob platby.

 
 

Ako môžem zadať objednávku?

Ak chcete zadať objednávku, vyberte výrobok a pridajte ho do košíka. Potom budete presmerovaní, kde bude mať zákazník možnosť pridať k výrobku dodatočnú službu gravírovania a/alebo darčekového balenia. V ďalších krokoch prejdite na zhrnutie, vyplňte údaje o doprave, vyberte spôsob doručenia a platby.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Objednávku môžete zrušiť kontaktovaním nášho zákazníckeho servisu v okne chatu, prostredníctvom kontaktného formulára (v záložke Kontakt v pravom hornom rohu webovej stránky), telefonicky na čísle 232 179 925 alebo e-mailom na adrese [email protected].

Kde môžem zadať zľavový kód?

Zľavový kód môžete zadať po kliknutí na nákupný košík. Uvidíte veľké červené tlačidlo "Prejsť na zhrnutie" a hneď pod ním možnosť "Pridať zľavový kód".

Čo musím urobiť, aby som získal faktúru pre spoločnosť?

Ak chcete dostať faktúru s DPH, v poslednom kroku objednávky zaškrtnite "Chcem faktúru s DPH" a vyplňte formulár. Neskôr nebude možné zmeniť faktúru z vášho mena na meno vašej spoločnosti.

Ako môžem zmeniť údaje svojej objednávky?

Údaje vo svojej objednávke môžete zmeniť tak, že kontaktujete náš zákaznícky servis v okne chatu, prostredníctvom kontaktného formulára (v záložke Kontakt v pravom hornom rohu webovej stránky), telefonicky na čísle 232 179 925 alebo e-mailom na adrese [email protected]. Zmena bude možná, ak objednávka ešte nebola spracovaná.

Je daný model k dispozícii v stacionárnom obchode?

Všetky hodinky s označením "Doručenie zdarma do 24 hodín" sú na sklade a dostupné zo skladu aspoň v jednom z našich showroomov - dostupnosť v príslušnom showroome je uvedená na stránke produktu.

 
 

Aká je čakacia doba na odoslanie?

Dodacie lehoty sú uvedené pri každých hodinkách na našej webovej stránke a pohybujú sa od 24 hodín do 10 dní a hodinky na zákazku. Ak sú hodinky označené ako "skladom, dodáva sa do 24 hodín", znamená to, že vašu objednávku na takéto hodinky môžeme vybaviť "skladom". V prípade hodiniek na zákazku sa dodacia lehota stanovuje individuálne a v tomto prípade kontaktujte našich zamestnancov. Informácie o dodávkach nájdete v záložke: Čas realizácie

Kedy bude objednávka odoslaná?

Po spracovaní vašej objednávky vám automaticky zašleme e-mail s číslom nákladného listu na sledovanie.

Je objednávka pripravená na vyzdvihnutie?

Objednávka je pripravená na vyzdvihnutie po tom, čo zákazník od nás dostane informácie. Zvyčajne je to prostredníctvom SMS správy, v prípade absencie telefónneho čísla zaslanej na e-mail zákazníka.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Po spracovaní vašej objednávky vám automaticky zašleme e-mail so sledovacím číslom nákladného listu. Ak vám takýto e-mail neprišiel do schránky, kontaktujte zákaznícky servis.

 
 

Kedy mi budú peniaze vrátené?

Vrátenie peňazí sa na účte zákazníka objaví do 14 pracovných dní.

Kedy bude výrobok vymenený?

Podľa predpisov máme na spracovanie zásielky 14 dní. Samozrejme, budeme sa snažiť vašu zásielku čo najskôr spracovať. Po jej spracovaní vám na e-mailovú adresu uvedenú v zadanej objednávke zašleme potvrdenie. Doba spracovania výmeny závisí aj od dostupnosti vybraného modelu hodiniek.

Koľko času mám na návrat?

Zákazník má 100 dní na vrátenie tovaru zakúpeného v obchode Hodinkovna.

Ako podať sťažnosť?

Pri záručnom postupe postupujte podľa pokynov na našej webovej stránke: Servis a reklamácie alebo v súlade s pokynmi na záručnej karte.

Výrobok môžete tiež zaslať späť do nášho obchodu spolu s dokladom o kúpe a reklamáciou. Vonkajšiu škatuľu označte ako REKLAMÁCIE. Skratku pre bezplatné vrátenie tovaru nájdete TU.

Radi by sme upozornili, že v prípade mechanického poškodenia môže byť oprava spoplatnená. V prípade neopodstatnenej reklamácie môžu byť hodinky zaslané späť na náklady zákazníka.

Kam poslať hodinky na reklamáciu?

Hodinky môžete poslať do záručného servisu, ako je uvedené na záručnom liste, alebo priamo do našej predajne na adresu: HODINKOVNA - PAXY, ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO), 03853 Turany

Môžem v salóne nahlásiť vrátenie/výmenu/reklamáciu?

Áno, môžete navštíviť naše predajne spolu s výrobkom zakúpeným v našom obchode a dokladom o kúpe. Ak chcete uplatniť záručnú reklamáciu, pripravte si aj záručný list.

Čo mám robiť, keď mi príde poškodený/neúplný balík?

Ak je vaša zásielka neúplná alebo poškodená, kontaktujte zákaznícky servis. K dispozícii sú 4 formy kontaktu: v chate, prostredníctvom kontaktného formulára v časti "kontaktujte nás", telefonicky 232 179 925 alebo e-mailom [email protected].

Ako mám doručiť formulár na výmenu/vrátenie?

Formulár na vrátenie/výmenu tovaru musí byť zaslaný v zásielke spolu s vráteným tovarom. Podrobné pokyny nájdete v záložke: Podmienky výmeny a vrátenia tovaru.

 
 

Aké spôsoby platby sú k dispozícii na webovej stránke?

Za zakúpené hodinky môžete zaplatiť "na dobierku", ponúkame online platby PayU, platby kartami Visa a Mastercard, online platby PayPal, ako aj platby v stacionárnych salónoch pri doručení a platbu vopred klasickým bankovým prevodom. Podrobné informácie nájdete na karte: Formy platby.

Objednávka je zadaná, ale pokus o platbu zlyhal, čo mám robiť?

Ak bol váš pokus o platbu neúspešný, zadajte objednávku znova alebo kontaktujte zákaznícky servis. Existujú 4 možné formy kontaktu: v chate, prostredníctvom kontaktného formulára v časti "kontaktujte nás", telefonicky 232 179 925 alebo e-mailom [email protected].

Môžem zaplatiť kartou u kuriéra?

Pri platbe na dobierku odporúčame mať pripravenú hotovosť; kuriér nemusí mať pri sebe platobný terminál.

Je doručenie bezplatné?

V prípade príslušenstva a hodiniek je doručenie nad 25 € zadarmo. Podrobné informácie nájdete na karte: Spôsoby doručenia a náklady.

 
 

Má zakúpené hodinky záruku?

Áno, na každé hodinky zakúpené v našom obchode sa vzťahuje záruka distribútora alebo výrobcu. Služby a ďalšie kroky nájdete v reklamačnom poriadku v časti: Servis a reklamácie.

Vzťahuje sa na vygravírované hodinky záruka?

Gravírované hodinky nestrácajú platnosť záruky, ale nie je možné ich vymeniť ani vrátiť.

Na čo sa vzťahuje záruka na hodinky?

Zákazník môže na základe záručného listu uplatniť reklamáciu hodiniek. Niektoré značky ponúkajú dodatočnú záruku napríklad na sklo alebo podsvietenie.

Na čo sa záruka na hodinky nevzťahuje?

  • Mechanické poškodenie
  • Opotrebovanie
  • Hodinky servisované mimo autorizovaného servisného strediska
  • Vady spôsobené nesprávnym používaním, ktoré nie je v súlade s pokynmi výrobcu a poznámkami predajcu
  • Spotreba batérie

Poznámka: Na hodinky Ingersoll sa vzťahuje doživotná záruka na strojček aj súčasti puzdra vrátane tých, ktoré vznikajú pri bežnom používaní hodiniek (okrem batérií, kožených remienkov a spony).

Aký je rozdiel medzi zárukou a garanciou?

Základné rozdiely medzi týmito dvoma režimami:

  • záruka sa vzťahuje na každý výrobok a výskyt a garančné podmienky sa môžu pre každý výrobok líšiť
  • v prípade záruky je zodpovedný predávajúci a v prípade garancie ručiteľ (zvyčajne výrobca/distribútor)
  • záručná doba je 2 roky, pričom doba a podmienky garancie závisia výlučne od ručiteľa.

Ako si môžem objednať predĺženie záruky?

Možnosť predĺženia záruky je k dispozícii po pridaní hodiniek do nákupného košíka, vzťahuje sa len na vybrané produkty.

Aké sú podmienky predĺženej záruky?

V rámci predĺženej záruky môže kupujúci v prípade zistenia vady hodiniek požiadať o bezplatnú opravu, alebo ak oprava nie je možná, o výmenu hodiniek v súlade so zmluvou. Ak to nie je možné, budú mu vrátené peniaze. Záruka sa nevzťahuje na výmenu batérie, opotrebenie alebo mechanické poškodenie: remienka/náramku, puzdra, korunky, rámčeka, sklíčka, ozdôb a upevnení alebo odretie vonkajších povlakov.

 
 

Čo je gravírovanie?

Gravírovanie je nanesenie nápisu na zadnú stranu hodiniek alebo na pripevnený štítok. Gravírovanie sa vykonáva laserovým gravírovacím strojom Cormak.

Ako si môžem objednať gravírovanie hodiniek?

Možnosť gravírovania sa zobrazí po vstupe do nákupného košíka. V karte nájdete podrobné informácie krok za krokom: Gravírovanie zadarmo.

Ako dlho trvá gravírovanie hodiniek?

Ak si vyberiete možnosť gravírovania, doba realizácie sa môže predĺžiť o 1-3 pracovné dni v závislosti od počtu objednávok.

Čo znamená "venovanie na kovovej vizitke"?

V prípade, že gravírovanie na veko nie je možné, ponúkame alternatívu v podobe gravírovania na ozdobnú kovovú dosku s rozmermi približne 5x10 cm, ktorá je súčasťou objednávky.

Aké sú podmienky na vyhotovenie rytiny?

Objednávky so službou gravírovania si vyžadujú platbu vopred. Hodinky s gravírovaním tiež nie je možné vrátiť ani vymeniť. Všetky podmienky nájdete v záložke: Gravírovanie zadarmo.

Prečo sa mi nezobrazí možnosť gravírovania hodiniek?

Ak sa pri pridávaní hodiniek do košíka nezobrazí služba gravírovania, znamená to, že z technických dôvodov na daných hodinkách gravírovanie nevykonávame.

Môžem vrátiť vygravírovaný výrobok?

Gravírované hodinky nie je možné vrátiť ani vymeniť. Nestrácajú však záruku.

 
 

Ako si môžem objednať montáž náramku?

Možnosť skrátenia náramku je k dispozícii po pridaní hodiniek do nákupného košíka, vzťahuje sa len na vybrané produkty.

Môžem si objednať predĺženie náramku?

Náš obchod nemá ďalšie odkazy na náramky v pravidelnom predaji. Pre zistenie možnosti objednania odkazu nás prosím kontaktujte e-mailom.

Aké sú podmienky na objednanie montáže náramku?

Objednávky so službou montáže náramkov si vyžadujú platbu vopred. Hodinky so skráteným náramkom je možné vrátiť alebo vymeniť, je potrebné vrátiť odstránené články spolu s hodinkami. Úprava náramku nemá vplyv na záruku.

 
 

Kde si môžem kúpiť poukaz?

Ponúkame nákup poukážok a elektronických poukážok. Všetky nájdete v kategórii Darčekové poukážky - Darčekové karty.

Aký je dátum skončenia platnosti poukazu?

Platnosť poukazu je neobmedzená.

Je možné poukážku vrátiť?

Nepoužitý poukaz je možné vrátiť do 100 dní od jeho zakúpenia; poplatok sa vráti na účet platiteľa rovnakým spôsobom, akým bol zaplatený nákup poukazu. Ak je suma nákupu nižšia ako hodnota poukážky, rozdiel zostáva na poukážke na použitie. Ak je suma nákupu vyššia ako hodnota poukazu, doplatok je možné uhradiť jedným z platobných spôsobov dostupných na našej webovej stránke. Ak vrátite objednávku zaplatenú poukážkou, hodnota použitej poukážky sa vráti na poukážku a nie je možné ju vymeniť za hotovosť.

Čo mám robiť, keď poukaz nefunguje?

Ak kupón nefunguje, kontaktujte zákaznícky servis. K dispozícii sú 4 možné formy kontaktu: v chate, prostredníctvom kontaktného formulára v záložke "kontaktujte nás", telefonicky 232 179 925 alebo e-mailom [email protected]. Pripravte si prosím kód poukazu.

Ako použiť poukaz?

Každý kupón má svoj vlastný kód. Ak chcete použiť poukaz, pridajte si do košíka výrobok, o ktorý máte záujem, potom prejdite do košíka a v časti "Pridať zľavový kód" zadajte kód poukazu. Tá sa nachádza pod červeným tlačidlom "Pokračovať v objednávke".

 
 

Ako vyjednávate o cene výrobku?

Na karte produktu sa pod červeným tlačidlom "Pridať do košíka" nachádza časť "Vyjednať cenu". Po kliknutí na ňu bude zákazník požiadaný o vyplnenie formulára. Naši pracovníci následne spracujú vyjednávanie a vrátia sa s odpoveďou na e-mail uvedený vo formulári.

Ako dlho je platný zľavový kód získaný v rámci vyjednávania o cene??

Zľavový kód platí 3 dni.