FAQ Hodinkovna

Často kladené otázky (FAQ)

V skratke: Zadávanie objednávok Záruky a sťažnosti | Technické informácie | Darčekové karty

Objednávanie a e-obchod

Musím sa zaregistrovať, ak chcem nakupovať v našom obchode?

Nie, v našom obchode sa nemusíte registrovať. Nákup môžete uskutočniť bez prihlásenia, stačí pridať hodinky do košíka a potom kliknúť na tlačidlo "Pokračovať k pokladni", kde musíte zadať údaje o doprave a vybrať spôsob platby.

Možno si hodinky vyzdvihnúť osobne?

Áno, hodinky si môžete vyzdvihnúť osobne v našom stacionárnom obchode, ktorý sa nachádza na adrese 31 Aleja Witosa lok 108 Galeria Panorama. Obchod je otvorený od pondelka do piatku od 11.00 do 19.00 a v sobotu od 10.00 do 14.00. Po odoslaní objednávky budete telefonicky, e-mailom alebo textovou správou informovaní, že hodinky sú pripravené na vyzdvihnutie.
Showroom Hodinkovna.sk vo Varšave »


Je daný model k dispozícii v stacionárnom obchode?

Hodinky s označením "Expedícia do 24 hodín" sú k dispozícii na predaj v našom stacionárnom showroome zo skladu.


Sú hodinky v našom obchode originálne?

Áno, sme autorizovaným zástupcom pre Poľsko všetkých značiek ponúkaných v našom obchode. K zakúpeným hodinkám dostanete predajný doklad (pokladničný blok alebo faktúru), škatuľku výrobcu, návod na použitie a celoštátnu záruku.
Záruka pravosti hodiniek »
Autorizovaný predajca Hodinkovna.sk »
Bezpečnosť nakupovania »


Aký je čas realizácie?

Dodacie lehoty sú uvedené pri každých hodinkách na našej webovej stránke a pohybujú sa od 24 hodín do 10 dní a hodinky na zákazku. Ak sú hodinky označené ako "skladom, odoslanie do 24 hodín", znamená to, že vašu objednávku na takéto hodinky môžeme vybaviť "okamžite". V prípade hodiniek vyrobených na zákazku sa dodacia lehota určuje individuálne a v tomto prípade kontaktujte našich zamestnancov. Čas realizácie »


Ako môžem zaplatiť za svoj nákup?

Za zakúpené hodinky môžete zaplatiť "na dobierku", t. j. v hotovosti kuriérovi, klasickým prevodom, rýchlym prevodom prostredníctvom služieb payu a paypal. Hodinky si môžete kúpiť aj na splátky prostredníctvom payu.
Formy platby »


Je možné zakúpiť náhradné diely (sklá, náramky, viečka atď.) pre hodinky?

Nepredávame náhradné diely, obráťte sa priamo na servisné oddelenie značky - kontakty nájdete v časti "Servis a reklamácie podľa značky".

Výnimkou sú značky: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, DKNY, Emporio Armani a Suunto, pre ktoré sme obmedzili predaj niektorých doplnkov.
Servis a sťažnosti podľa značky »
Príslušenstvo k hodinkám »


Je možné na hodinky vygravírovať?

Samozrejme, na objednané hodinky je možné zabezpečiť gravírovanie. Kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom a informujte sa o možnosti gravírovania na váš model. Bude užitočné, ak pri objednávke zanecháte komentár týkajúci sa gravírovania. 

Viac informácií o službe gravírovania nájdete v časti "Gravírovanie hodiniek". 
Gravírovanie hodiniek »


Je možné náramok na hodinkách skrátiť?

Náramok hodiniek je samozrejme možné skrátiť. Ak chcete náramok skrátiť, uveďte do poznámky k objednávke svoj obvod zápästia. Viac informácií o službe skrátenia náramku nájdete na karte "Montáž náramku". 
Montáž náramku »


Záruky a sťažnosti

Má zakúpené hodinky záruku?

Áno, na každé hodinky zakúpené v našom obchode sa vzťahuje záruka distribútora alebo výrobcu, ktorá je v závislosti od značky dva alebo tri roky.
Bezpečnosť nakupovania »


Môžem hodinky vrátiť?

Áno, podľa poľských zákonov je možné tovar zakúpený na diaľku vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia bez udania dôvodu. Náš obchod túto možnosť predlžuje na 100 dní.
Podmienky výmeny a vrátenia tovaru »


Má gravírovanie alebo skrátenie náramku vplyv na záruku?

Nie. Gravírovanie ani skrátenie náramku nemajú vplyv na dĺžku záruky.


Na čo sa vzťahuje záruka na hodinky?

Zákazník môže na základe záručného listu uplatniť reklamáciu hodiniek.


Na čo sa záruka na hodinky nevzťahuje?

  • Mechanické poškodenie
  • Opotrebovanie
  • Hodinky servisované mimo autorizovaného servisného strediska
  • Poruchy spôsobené nesprávnym používaním
  • Spotreba batérie

Poznámka: Na hodinky Ingersoll sa vzťahuje doživotná záruka na strojček aj súčasti puzdra vrátane tých, ktoré vznikajú pri bežnom používaní hodiniek (okrem batérií, kožených remienkov a spony).


Ako podať sťažnosť?

Zákazník má právo podať sťažnosť v prípadoch uvedených v platných právnych predpisoch alebo v poskytnutej záruke. Postup podávania sťažností je opísaný na našej webovej stránke v záložke „ Služby a sťažnosti podľa značky ”.


Ako vám môžem poskytnúť formulár na výmenu/vrátenie tovaru?

Formulár na vrátenie/výmena musí byť zaslaný v balíku s vráteným tovarom.
Podmienky výmeny a vrátenia tovaru »


Vykonávate servis/opravu hodiniek?

Nie, záručnú a pozáručnú starostlivosť poskytuje distribútor danej značky. Obchod môže pôsobiť len ako sprostredkovateľ pri postúpení reklamácie príslušnému servisu. Všetky potrebné informácie o podmienkach vrátenia/prevzatia tovaru alebo záručnej opravy vrátane kontaktných údajov záručného a opravárenského servisu nájdete v časti "Servis a sťažnosti podľa značky".
Servis a sťažnosti podľa značky »


Technické informácie o produkte

Sú hodinky vodotesné?

Hodinky sa vyznačujú rôznymi triedami odolnosti voči vode, ktoré sú nasledovné:

30 metrov / 3 atm - dážď, striekajúca voda (napr. umývanie rúk)

50 metrov / 5 atm - sprcha

100 metrov/10 atm - povrchové plávanie

200-300 metrov /20-30 atm - profesionálne potápanie

Treba však pripomenúť, že z uvedeného pravidla existujú výnimky. To platí pre športové hodinky, ako sú Casio alebo Suunto.


Čo znamená skratka PVD?

PVD - alebo fyzikálne naparovanie. Ide o technológiu nanášania zlata alebo inej farby, pri ktorej sa vrstva nitridu titánu pod vysokým tlakom pokrýva vrstvou zlata alebo inej farby. Takýto povlak je vysoko odolný voči oderu, a preto vydrží veľmi dlho.


Ako dlho vydrží batéria v hodinkách?

Batéria v quartzových hodinkách vydrží približne 2 roky. Výdrž batérie sa môže líšiť v závislosti od modelu hodiniek, najmä od počtu funkcií.

V prípade inteligentných hodiniek poskytuje čas výrobca hodiniek - pre každý model sa môže líšiť v závislosti od použitých funkcií a každodenného používania.


Čo je to chronograf/chronograf?

Hodinky s chronografom sú stopky, ktoré sa aktivujú ďalšími tlačidlami na puzdre hodiniek. Jeho údaje možno čítať z ďalších malých ciferníkov umiestnených na ciferníku.


Čo je to chronometer?

Chronometer sú vysoko presné hodinky, ktoré získali certifikát presnosti chodu od COSC - Contrôle Officiel Suisse des Chronometres (www.cosc.ch), kde boli hodinky podrobené dôkladným testom v rôznych podmienkach, teplotách a polohách.


Aká je funkcia tachometra/otáčkomera?

Tachometer - táto funkcia sa zvyčajne používa v športových hodinkách. Určuje rýchlosť pohybu na plánovanú vzdialenosť.


Čo znamená, či sú hodinky automatické, mechanické alebo quartzové?

Automatické hodinky sú hodinky s automatickým napínacím mechanizmom. Pohyb zápästia počas nosenia hodiniek spôsobuje, že tachometer - závažie v tvare polkruhu - ťahá pružinu cez systém koliesok, čím sa hodinky.

Mechanické hodinky sú hodinky s tradičným strojčekom, ktorý sa otáča korunkou umiestnenou na pravej strane puzdra.

Quartzové hodinky sú hodinky, ktorých zdrojom energie je batéria. Ide o moderné a veľmi presné hodinky, ktoré nevyžadujú zložitú údržbu. Jediná vec, ktorú treba mať na pamäti, je pravidelná výmena batérie (v priemere každé 2 až 3 roky).


Čo je systém EOL (End of Life) v kremenných mechanizmoch?

Ide o systém upozornenia na vybitú batériu. Približne 2 týždne pred vyčerpaním začne sekundová ručička "skákať" každých 4-5 sekúnd.


Darčekové karty

Ako si môžem objednať darčekovú kartu?

Ak si chcete objednať darčekovú kartu, vyberte si jednu z dostupných nominálnych hodnôt na webovej stránke nášho obchodu v časti "Darčekové Karty - Poukážky". Zadanie objednávky je rovnaké ako pri objednávaní iných produktov v našom obchode.


Ako môžem použiť darčekovú kartu?

Aby bolo možné použiť nominálnu hodnotu darčekovej karty v čase realizácie objednávky, je potrebné pri dokončovaní objednávky vykonať tieto kroky - v koši - w sekcji Zhrnutie nájsť možnosť "Pridať zľavový kód" a kliknite na. Do poľa zadajte kód darčekového poukazu a kliknite na tlačidlo "Použite". Suma, ktorá sa má zaplatiť za objednávku, sa zníži o hodnotu darčekovej karty.


Ako dlho je darčeková karta platná?

Platnosť darčekovej karty je uvedená na zadnej strane. V prípade starších darčekových kariet si môžete skontrolovať dátum platnosti tak, že kontaktujete oddelenie služieb zákazníkom.


Môžem predĺžiť platnosť svojej darčekovej karty?

Vo výnimočných prípadoch môžeme predĺžiť platnosť darčekovej karty. Ak chcete predĺžiť platnosť darčekového poukazu, kontaktujte náš zákaznícky servis. Upozornenie: platnosť poukazu môžeme predĺžiť len raz a len pred uplynutím jeho platnosti.


Môžem vrátiť prijatú darčekovú kartu?

Odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť objednávku do 14 dní od jej doručenia môže len osoba, ktorá ju zadala. Osobe, ktorá darčekovú kartu dostala, sa hotovosť nevracia ani neprevádza peňažný ekvivalent darčekovej karty.


Deaktivuje sa automaticky pridaním kódu darčekovej karty do košíka objednávky?

Nie, darčeková karta sa použije až po dokončení objednávky - keď dostaneme potvrdenie, že objednávka bola prijatá na spracovanie.


Ak zruším objednávku s darčekovou kartou, dostanem peniaze späť na svoj účet?

Po zrušení objednávky nevraciame hotovosť ani sumu použitú z darčekovej karty. Obráťte sa na zákaznícky servis, ktorý vám opätovne aktivuje starý kód darčekovej karty alebo pripraví novú darčekovú kartu.


Ak vrátim výrobky objednané pomocou darčekovej karty, dostanem späť peniaze?

Bohužiaľ nie. Zákaznícky servis v takom prípade reaktivuje starý kód darčekovej karty alebo pripraví novú darčekovú kartu.